tisdag 14 december 2010

Dags att säga heeej då (teletubbies)

Jag håller på att börja sakna Skottland nu. Fast jag inte åkt hem än...

Det är bara för att massa annat folk nu håller på att åka hem för gott, och jag kom att tänka på hur ledsen jag skulle ara om det här ar mina sista dagar i Skottland för evigt. Usch så utomordentligt sorgligt!!

Hur som helst, folk börjar droppa a nu som sagt. Igår ar det först att ika a Phil som drog hemöer till Aberdeen, men det ar ju inte så sorgligt eftersom jag själ åker efter i öermorgon :) Lite senare på eftermiddagen ar det dock dags för en allra sista fika med tyskarna, Julia och Wal. Det ar däremot ganska sorgligt med tanke på att de i stort sett ar de första kompisarna jag och Johanna träffade här i höstas, och att i umgåtts så pass mkt hela terminen, och så nu kommer de inte ara här längre.. Skumt är ad det är!

I morse tog också min flatmate Mel sitt pick och pack och drog hem till Kanada. Hon kommer inte heller tillbaka, och det är också synd för jag har inte hunnit lära känna henne så mkt som jag hade elat. Men men.. Men jag ble ändå glad när hon åkte, för hon lämnade kar en hel banankartong med saker som hon inte fick plats med i äskan, som i andra fick ta. Detta, mina kära änner, betyder att jag är bl.a. en prima plattång, lite tejp och häftstift, tops, aceton m.m. rikare! Mini-julafton, tjohooo :D (men det är ju såklart fortfarande tråkigt att hon for...)

Jaja, nu ska jag äl återgå till min supereffektia pluggdag kanske.. Gick faktiskt upp 7 imorse och satte igång, men nu börjar det gå allt segare :/

Note to self: börja plugga i tid innan nästa tentaperiod, din lilla slacker!

2 kommentarer: